FANDOM

SPEEDFIRE THE FIREHEDGIE- Ognica, wojowniczka śmierci i anioł z strzelbą. Jest nieśmiertelna.

THEME: She Wolf

CHARAKTER

Jest twardą i sprytną osobą. W wieku 10 lat straciła rodziców i rodzeństwo i przez to dziewczyna znienawidziła Sonic'a i jego towarzyszy. Z czasem staję się bardzo zimna i nieczuła, ale potrafi się uśmiechnąć, czy też zażartować. Nigdy nie chciała sobie zdawać sobie sprawy z tego, że jest istną żywą bronią. Wszystkiego pilnuję ale jest lojalna wobec swoich towarzyszy. Lubi od czasu do czasu zjeść kryształ.

HISTORIA

Wychowała się na Arembalu, planecie ognia i kryształów, a po stracię rodziców zaczęła walczyć, nawet z Shadow'em, ale nawiązała z nim sojusz i od tej pory Sonic może liczyć na podwójne uderzenia. Na Solu nabyła umiejętność szybkiej teleportacji i ataku jednocześnie, przez to pokonała wszystko co ją prowokowało do natychmiastowego ataku i zniszczenia wszystkiego. Poznała też na Xiranie Soria, która po uderzeniu w meteoryt stała się nieznośnie głupia i odtąd Speed, aby mieć spokuj wystrzeliwuję ją w kosmos jednym kopnięciem. Kiedy razem z Sorią trafiły na Egmanna i ten im zaproponował układ, to Soria się zgodziła,ale ta z oburzenia wysadziła wszystko i na całą wyspę krzyknęła ,,ZDAJESZ SOBIE SPRAWĘ,CO JA O TYM SĄDZĘ??? JA ZNACZNIE WIĘCEJ DAJĘ SOBIE RADĘ I NIC MNIE NIE OBCHODZI TWÓJ UKŁAD!!!! NIE WCHODŹ MI W DROGĘ BO INACZEJ JA Z TOBĄ ZACZNĘ....JASNE?!?!" natomiast Egmann zdał sobie sprawę z tego,że ognicy nie trzeba drażnić. Zaproponował jej tylko bycie po stronie zła to jednak jeszcze bardziej wściekła wystrzeliła pocisk ognia i wszystko wysadziła i przez zęby wycedziła,,JAK UWAŻASZ,ZE JESTEM DOBRA TO WIDAĆ,ŻE JESTEM BARDZIEJ AGRESYWNA.....SAM SOBIE RADŹ DARMOZJADZIE!!!" i wyszła jednocześnie natkneła się na Sonica i z totalną furią wyciągneła pistolet i przycisnneła mu do czoła. Tails chciał ocalić przyjaciela, ale Speedfire w napadzie niespodziewanego śmiechu zaczęła manipulować umysłami. I Sonic po raz pierwsze podziękował Shadow'owi,że się zjawił ale ten z większym zadowoleniem dokopał rywalowi i przywitał Speed. Widząc,że Sonic ma obawy co do ich sojuszu postanowiła pokazać kilka ,,żartów" i bez wysiłku wywołała tornado z skałami. Amy zemdlała, Knuckels i Egmann gapili się w tornado i uciekającego Sonic'a, ta bez zbędnej uwagi przeczyściła broń i zadowoleniem przyzwała 8 smoków. No w sumie ona z Shadowem mieli labę przez calusieńki dzień. Jednak postanowiła zamieszkać na wyspie po to aby móc szukać kryształów.

ATAKI

Bariera ognia

Ostrza ognia

Wybuch chaosu

Pełna kontrola umysłu

Tornado świata

Pełne połączenia ognia

PRZEZWISKA

Speedi ( Soria)

Kobiecy Shadow

Kobiecy Black Doom

Smoczyca ( dlatego,że ojciec umiał się zamieniać w smoka)

CYTATY

,,POLICZ DO NIESKOŃCZONOŚCI,BO TYLKO WTEDY UWIERZĘ,ŻE MASZ ROZUM"

,,LICZ NA INNYCH JAK CHCESZ!"

,,SUPER.JESZCZE ZNISZCZ ŚWIAT,A NA SERIO WYBUCHNIESZ..."

,,HAH. JESZCZE LEPIEJ BĘDZIE"

CIEKAWOSTKI

  • Nigdy nie śpi
  • W dzieciństwie zjadła kryształ chaosu
  • Znała Black Doom'a
  • Zna biegle 8 języków
  • Miewa wizję
  • Stara się nie pamiętać starych czasów, ale musi to robić
  • Lubi suchary i szarlotki
  • Pierwotnie miała być nietoperzem
  • Lubi dobrze zjeść
  • Miała mieć na imię Sevira
Speedfire the firehedehog

UWAGI ORAZ GALERIA:

PIERWSZY MODEL I PROBLEMY Z IMIONAMI

Speed miała mieć na sobie sukienkę-minówke, ale zrezygnowałam z powodu lekkiego ,,zaniedbania" jej wyglądu. Miała być nietoperzem, ale i tu też był haczyk - uszy i skrzydła. Jej włosy były spięte w kucyk. Drugi model był znacznie - według mnie szczegółowy i czasochłonny jeśli chodzi o skórzaną kurtkę z dość dużym dekoltem, ale ten projekt był dość dobrze rozbudowany, ale uznałam go za zbyt klasyczny, więc czasem rysuję Speed z rozpiętą kurtką. Najtrudniej było dojść do imion braci i sióstr ognicy, ale się jakoś udało. Wygląda to tak:

Ojciec: Rev

Matka: Lyrica ( jako jedyna zachowała klasyczne imię)

Rodzeństwo

Siostry:

Cristal

Loa

Citzen

Minevra

Kive

Indira

Flare

Cristaling
Speedfire (humanized)

Bracia:

Calaver

Vare

Ray

Jang

Salver

Indiago

Nive

Więcej z Fandomu

Losowa wiki