FANDOM

Spring the Hare
Spring the Hare.png
Kwiecista panienka
Gatunek Zając
Wiek 16
Wzrost 95 cm
Waga 18 kg
Urodziny i miejsce narodzin 21 Marca, Mobius
Nacja Dobra
Przyjaciele *Chance (Chłopak)
Wrogowie Dr. Eggman, ?
Rodzina Earth (Ojciec), Crocus (Matka)
Styl walki i broń Styl Pięści Pięknej Wiosny (Wing Tsun Kuen), Parasol

Młoda czarodziejka natury. W wolnym czasie wolontariuszka.

Theme: Hatsune Miku - World is Mine

Historia Edytuj

Spring to młoda czarodziejka natury. Ma 16 lat, mierzy 95 cm wzrostu i waży 18 kg. Już będąc małym dzieckiem pokazywała swój talent panowania nad naturą. Określano ją "Dzieckiem ziemi". Z biegiem czasu moc Zajęczycy rosła, a sama ona stawała się potężniejsza. Mimo to Spring zawsze chciała zachowywać jak inne normalne dzieciaki. Początkowo próbowała ukryć przed innymi swoją moc, jednak nie umiała zatrzymać chęci użycia mocy i w ten sposób wydał się jej sekret. Ludzie jednak bardzo ciepło, wręcz z radością ucieszyli się na ten fakt. Zajęczyca ucieszyła się, że ludzie polubili ją taką, jaką jest. Spring do dziś używa swej mocy do rozbawiania ludzi.

Charakter Edytuj

Spring to zajęczyca o wiecznym szczęśliwym humorze. Troskliwa, opiekuńcza, wrażliwa na czyjąś krzywdę, miła, życzliwa, zazwyczaj uśmiechnięta. Jest pacyfistką, choć jeśli nie innej opcji, jest w stanie ruszyć do walki. To bardzo ambitna dziewczyna. Bywa niepewna niektórych swoich decyzji, zdarza się jej z tego powodu panikować. Typowa romantyczka oraz marzycielka. Jest osobą o uwodzicielskim oku i wyglądzie. Bardzo optymistyczna zajęczyca.

Wygląd i ubiór Edytuj

Futro Spring jest w większości w kolorze beżowym. Od kolan jej futro jest pastelowo-brązowe, poziomo przechodzą falowane paski w kolorze fioletowym, od stóp futro jest w brązowym kolorze, również przez oba stopy przechodzą poziomo falowane paski, również w fioletowym kolorze. Od rąk futro jest pastelowo-brązowe, i znów przez ręce (również poziomo i falowane) przechodzą paski w fioletowym kolorze. Przy bokach na głowie oraz między oczami również jest ten pasek. Na środku na uszach taki pasek również jest. Końcówki uszów początkowo brązowe, a potem fioletowe. W wnętrzu usz (które są w kolorze beżowym) znajduje się biały kłębuszek futra. Na pyszczku przechodzi (znowu) poziomy, falowany pasek w kolorze brązowym. Oczy Zajęczycy są w kolorze fioletowym. Włosy dziewczyny są w kolorze brązowym, końcówki włosów są w kolorze akwamarynowym ozdabiane płatkami kwiatów. Przez grzywkę przechodzą cztery paski, również w kolorze akwamarynowym. Przy lewym uchu nosi kwiat rumianka. Spring ubiera się głównie w białą koszulę, dżinsową bluzę, bladozłote bransoletki, brązowy pasek, krótką spódnicę pomieszany w kolorach akwamaryny, brązu i szarego i nosi akwamarynowe szpilki.

Umiejętności i broń Edytuj

Spring można nazwać mistrzynią w dziedzinie panowanie nad naturą. Potrafi rozmawiać w wielu językach. Doskonale zna też na różnych psikusach. Zna też na robieniu make-up, ogólnie jest obeznana w świecie mody. Jej styl walki to Wing Tsun Kuen, natomiast jej broń to parasol, który w magiczny sposób go chowa lub wyjmuje.

Relacje Edytuj

Spring zawsze miała dobry kontakt z rodzicami, jest im wdzięczna za dobre wychowanie. Jej najlepszą przyjaciółką jest Pansy, poznała ją na pewnym festiwalu natury i czasem wspólnie uczą się władać nad swoimi mocami. Bardzo lubi także jej siostrę, Sunshine. Dobrymi przyjaciółmi Zajęczycy są Zuza i jej chłopak, Kaito.

MiłośćEdytuj

Miłością Spring jest Chance. Jest bardzo troskliwa i opiekuńcza wobec niego, ponieważ Ryś jesr bokserem, mimo że on nie jest do tego przyzwyczajony. Jest on jedną z najważniejszych w jej życiu osób, bardzo jej zależy na nim. Utrata ukochanego byłaby dla niej bardzo bolesna.

Theme: Pearl Jam - Just Breathe

Cytaty Edytuj

20px-Cudzy1.png Uśmieszki, heheszki, radość, żarty, kwiatuszki, magia - to właśnie ja, Spring Breath! 20px-Cudzy2.png

20px-Cudzy1.png Chwila moment... Czy ja wyczuwam zapach gofrów? Jak tak, to natychmiast biegnę do was, moi przyjaciele! 20px-Cudzy2.png

20px-Cudzy1.png Bo dziewczynki o imieniu Zuzia są słodkie, uwierz mi. 20px-Cudzy2.png
Spring o Zuzce

20px-Cudzy1.png Hej Pansy, wyczaruj jakieś bratki, bo jest ich mało! 20px-Cudzy2.png
Spring do Pansy

20px-Cudzy1.png Każdy chłopak jest uroczy na swój sposób, a my kobiety czasami tego nie widzimy. 20px-Cudzy2.png

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest pierwszym zającem na wikii.
  • Jest trzecią postacią zaadoptowaną od WodahsComs-n-Adopts. Pierwszą była Reina, druga zaś to Baioretto, czwarta to Ofelia, a piątą była Pansy.
  • Urodziła się w pierwszy dzień wiosny.
  • Autorka męczyła opisaniem wyglądu i ubioru Spring.
  • Jej matka jest w zagrożonej ciąży.
  • Spring myśli nad karierą modelki, fryzjerki lub też projektantki mody.
  • Ulubiony przysmak Spring to gofry z bitą śmietaną, truskawkami i polewą czekoladową, natomiast napój to woda.
  • Jej głosy to:

- wersja angielska: głos Claire Setilan z Magna Cara 2 (Laura Bailey)

- wersja japońska: głos Miyuki Takary z Lucky Star (Erina Nakayama)

- wersja polska: polski głos Hermii z Mass Effect 2 (Dominika Sell)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki