FANDOM

Ten artykuł jest tylko zalążkiem!
Tumblr mduu76YzTY1qdtw9eo1 500.png

Subaru the ?
Gatunek ?
Wiek 24 lata
Rodzina ?
Przyjaciele Matthio (bliski przyjaciel), Scythe (czasami), Claus, Rikio, Torii, Lapis
Wrogowie Grimdark, Gabu, Zero (czasami), Lawrence, Angie
Kolor futra/włosów/skóry brązowy/ciemny blond/kremowy,jasny
Kolor oczu ?
Broń Cokolwiek co jest pod ręką
Styl walki Ciosy czymś ciężkim w głowę

Subaru the ? - (jap.スバル?) 24-letni Mobianin niewiadomego gatunku, Rider z Immortal City.

Theme Song: Ikari (K Project OST)

WyglądEdytuj

Subaru jest dość niski jak na swój wiek (właściwie to z niego takie trochę chucherko). Ma włosy do ramion, które całkowicie zasłaniają mu oczy, szew po prawej stronie twarzy i lekki zarost. Jego ogon przypomina trochę ogon lwa.

 Strój na codzieńEdytuj

Nosi beżową koszulkę bez rękawów związaną w pasie czarną linką, ciemnoszarą krótką kamizelkę, jeansy w tym samym kolorze, biało-pomarańczowe buty i czarne bransolety z pomarańczowymi paskami.

 RidersEdytuj

Zakłada wtedy czarno-pomarańczową kurtkę, biały T-shirt, czarne spodnie z trzema pomarańczowymi paskami przypiętymi do prawej nogawki i białe buty. Jest typem speed, a jego deska nazywa się Remedy.

 Sonic BoomEdytuj

W Sonic Boom cały tors ma obwiązany bandażem, nosi ciemnobeżowe szorty i beżowe potargane ponczo z golfem (żeby zasłonić twarz). Chodzi boso i zazwyczaj targa ze sobą kij.

CharakterEdytuj

Subaru to lekkoduch, który nie przywiązuje większej wagi do tego, co inni o nim myślą. Nie przeszkadza mu nawet latanie w samej bieliźnie...no chyba, że ktoś wypomni mu jego wzrost, bo ma straszny kompleks na tym punkcie. Nie mówi zbyt wiele, a nawet jeśli to często w lakoniczny sposób. Potrafi być szczery do bólu, choć może po prostu jest wredny...właściwie to według większości dziewczyn, które go znają Subaru to zwykły cham i prostak. Nie wygląda, ale jest naprawdę inteligentny. Jedyną osobą, która dotychczas zauważyła u niego tą cechę jest Matthio. Czasami zachowuje się jak typowy tsundere.

HistoriaEdytuj

(Autorka ma lenia i doda później)

CytatyEdytuj

20px-Cudzy1.png Chyba nie rozumiesz.Wyrażanie się w sposób krótki,ale zwięzły to sztuka. 20px-Cudzy2.png
Subaru o swoim sposobie mówienia
20px-Cudzy1.png Dobrze wiedzieć. 20px-Cudzy2.png
Typowa odpowiedź

DubbingEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki