FANDOM

Sunshine
Sunshine (redesign)
Lilia
Gatunek Seedrian
Wiek 12 lat
Wzrost 85 cm
Rodzina †Wood the Seedrian (mama), †Lucius the Seedrian (tata), Pansy the Seedrian (starsza siostra)
Przyjaciele Spring the Hare, Greg the Lynx, Asan the Black Jaguar
Wrogowie ?
Kolor futra/sierści/skóry Jasnozielony
Kolor oczu Magentowe
Broń i styl walki Nie walczy
Zdolności ?
Sunshine the Seedrian - 12-letnia Seedrianka, młodsza siostra Pansy.

Theme: [Kagamine Rin - Giga Cartoon Witch]

Wygląd Edytuj

Sunshine ma jasnozieloną skórę, fioletowe związane "włosy" i oczy koloru magenty. Na prawym policzku ma malunek w kształcie tribalowego kwiatu.

Strój Edytuj

Strój Sunshine stanowi ciemnobrązowy sweterek bez ramiączek, fioletowy za duży sweterek, ciemnobrązowe spodenki, długie skarpety koloru indygowego i ciemnobrązowe buty. Na głowie ma różowy kwiat lilii.

Historia Edytuj

Sunshine urodziła się jako córka Wood i Luciusa oraz młodsza siostra Pansy na Green Gate. Miała wesołe i radosne życie, aż do wybuchu wojny, podczas której straciła rodziców. Jej starsza siostra postanowiła wraz z nią uciec na inną planetę. Wybór padł na Mobius, z pozoru bezpieczne miejsce. Minęły 4 lata od "katastrofy" i jak dotąd żyją spokojnie.

Charakter Edytuj

Sunshine jest osobą cichą i dość nieśmiałą. Często powracają do niej złe wspomnienia, jednak zawsze próbuje zachować uśmiech na twarzy. Jest bardzo spokojna i nie łatwo ją zdenerwować. Bywa smutna i ponura, a nawet zdarza się jej płakać. Mimo to lubi się śmiać i uśmiechać. Nie znosi nadopiekuńczości swojej siostry i często jej o tym mówi. Nie boi się przyznawać do różnych rzeczy, które zrobiła.

Relacje Edytuj

Sunshine miała świetnie relacje z rodzicami, kiedy żyli. Obecnie odzywa się tylko do swojej siostry i jej najlepszej przyjaciółki, Spring. Najlepsze relacje ma z Pansy. Często się do niej przytula i siada na jej kolanach, żeby nie myśleć o stracie rodziców. Nie lubi gdy ta jest zbyt nadopiekuńcza i zawsze jej o tym mówi. Spring uważa za "kolejną nadopiekuńczą dziewczynę", jednak bardzo lubi spędzać z nią czas. Sunshine bardzo się przyjaźni z Gregiem. Uwielbia spędzać czas w jego towarzystwie, bez nikogo. Jej najlepszym przyjacielem jest Asan, którego poznała podczas jego pobytu na Mobiusie. Dziewczynka wie, że jest on dużo od niej starszy i do tego jest wampirem, ale nie boi się go. Wie, że w mieście to dziwnie wygląda, że mała Seedrianka chodzi z obcym, starszym mężczyzną, jednak nie obchodzi jej to.

Dubbing Edytuj

PL: Lily z Zakochany Wilczek (Joanna Pach-Żbikowska)

ENG: ?-?

Cytaty Edytuj

20px-Cudzy1.png Pansy, nie bądź taka troskliwa, mi naprawdę nic się nie stanie, jak chociaż raz mi zaufasz -_- 20px-Cudzy2.png
Sunshine do Pansy
20px-Cudzy1.png Naucz mnie tak kicać! OwO 20px-Cudzy2.png
Sunshine do Spring
20px-Cudzy1.png To jest różowy. A może biały...? Czasem różowy jest biały... 20px-Cudzy2.png
Sunshine vel daltonistka

Ciekawostki Edytuj

  • Jest moją pierwszą Seedrianką.
  • Często zamyka się sama w pokoju, siada w kącie, przytula się do misia i płacze z powodu utraty rodziny.
  • Początkowo miała być w odcieniach różu i bieli lub mięty i bieli.
  • Waży niecałe 10 kg.
  • Autorka postanowiła zmienić jej wygląd, żeby była podobniejsza do swojej siostry (i ta wersja bardziej jej się podoba).
  • Jej ulubionym programem telewizyjnym jest Dayli Tidings, prowadzone przez Larsa i Shirley.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki