FANDOM

Susan the Deer - służka Hadesa. Jest ona Tkaczką, tka nici, które zawierają losy wszystkich istot: ludzi, demonów i zwierząt (nie tych ze świata ludzi).

Susan
Bandicam 2015-11-04 01-47-05-547.jpg
Tkaczka
Gatunek Jeleń
Wiek Nieśmiertelna
Rodzina Nie posiada
Przyjaciele Raven the Death, Nico di Angelo, Hades, Tanatos, Charon, Veronica the Hedgehog
Wrogowie Nie posiada
Kolor futra/sierści Biały
Kolor oczu Złote
Broń Nie posiada
Styl walki Nie walczy
Umiejętności Przecudnie tka, widzi losy innych, potrafi zobaczyć przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, ładnie śpiewa

WyglądEdytuj

Susan jest białym jeleniem. Ma krótkie, białe włosy, których prawy kosmyk jest związany w luźną kitkę. Jej oczy są złote. Usta ma pomalowane na lekki róż.

Strój codziennyEdytuj

Na codzień Susan ubiera białą bluzkę bez rękawów i długą spódnicę, również w tym kolorze. Na nogach nosi sandały.

HistoriaEdytuj

Już wkrótce

CharakterEdytuj

Jelenica jest miłą, spokojną i skrytą osobą. Jest bardzo rozważna i  zawsze stara się pomóc swoim przyjaciołom. Tka losy innych i wie co kogo kiedy spotka. Jest jedną z nielicznych, na którą nie działa aura Nica i Raven. Susan sama roztacza wokół siebie aurę spokoju, mądrości i rozwagi.

Zainteresowania i umiejętnościEdytuj

Susan jest Tkaczką, tka losy innych osób (śmiertelników). Bardzo lubi swoje zajęcie, któremu się całkowicie oddaje. Można ją cały czas spotkać przy swoich krosnach. To właśnie przy nich, jelenica ma wizje. Ze swoich nici potrafi odczytać losy każdej osoby. Czasem podczas przerwy (rzadko je robi) zdarza się jej "odlecieć" (tzn. dostać wizję).

RelacjeEdytuj

Dziewczyna przez swój charakter i aurę, którą otacza, przyciąga do siebie ludzi. Jej najlepszymi przyjaciółmi są Nico i Śmierć. Susan ma dobre kontakty ze swoim władcą, Hadesem. Również bóg Śmierci, Tanatos, ma o niej dobre zdanie. Jelenica pomaga swoim najbliższym (nauczyła Raven czytać z krosn). Nie przeszkadza jej to, że nie może opuścić Podziemia.

LubiEdytuj

  • Raven
  • Nica
  • Hadesa
  • Tanatosa
  • Swoje krosna
  • Tkać
  • Dawać innym rady
  • Pomagać
  • Biały

Nie lubiEdytuj

  • Gdy ktoś zmusza ją do wyjawienia przyszłości
  • Gniewu swojego władcy
  • Gdy Raven jest zła
  • Gdy ktoś jej bezczelnie przeszkadza
  • Odlotów

TkanieEdytuj

Susan jest Tkaczką i ma bardzo ważne zadanie. Tka ona losy innych osób. Są one przedstawione jako nici, każda innego koloru. Gdy ktoś się ma z kimś spotkać, łączy ze sobą te dwie nici a gdy nadchodzi pora rozstania, rozdziela je. Jelenica wyznacza kiedy ma ktoś umrzeć a kiedy narodzić. Nie może popełnić pomyłki, gdyż konsekwencje mogą być straszne. To właśnie od niej Raven dowiaduje się, czyją duszę ma zabrać. Czasem na pracę Susan ma wpływ Hades lub Raven. Jeżeli jakiś śmiertelnik wywołał ich gniew to zawsze kończy się śmiercią tej osoby. Dziewczyna jako Tkaczka nie może opuścić Podziemia. To groziłoby jej rozproszeniu (zamieniłaby się w światło, w jej przypadku białe, a później zniknęła na zawsze, tak jakby umarła).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki