FANDOM

Synthia Koss-Clarke
Synthia Clarke
Informacje
Gatunek Jeż
Wiek 46 lat
Rodzina Elijah (mąż)
Agnes Koss (starsza siostra)
Cedrick Koss (młodszy brat)
Elsa Koss (młodsza siostra)
Rick (syn)
Jina (córka)
Przyjaciele Elijah
Jina
Rick
Heidi the Deer
Ben the Arctic Fox
Wrogowie Najeźdźcy
Kolor futra/sierści Brązowy, biały
Kolor oczu Błękitny
Styl walki Brak
Uzbrojenie Brak
Zdolności IQ =285
Medycyna

Synthia Clarke - uczona z Debris.

Theme: Mass Effect Trilogy - Galaxy Map Theme

WyglądEdytuj

Synthia jest 39-letnią (w przeliczeniu na czas debrisjański - 46-letnią) Jeżycą pochodzącą z Planety Miliona Świateł. Ma futro koloru brązowego + biały brzuch i krzyształowo błękitne oczy. Ma bardzo krótkie, ale gęste igły. Jej lewe oko przesłania długa grzywka. Ubiera się w niebieski płaszcz i długą spódnicę tego samego koloru. Do tego dochodzą wysokie czarne buty z paskami, rękawiczki bez palców tego samego typu oraz gorset.

HistoriaEdytuj

Synthia urodziła się na Planecie Miliona Świateł. Wychowywała się w rodzinie intelektualistów. Od zawsze wykazywała się bardzo wysoką ineligencją. Nic więc dziwnego, że w późniejszym okresie życia (22 lata) została uczoną na królewskim dworze. Pewnego dnia, gdy zmierzała do archiwów, tak bardzo zaabsorbowała ją książka, że wpadła na jednego ze strażników. Elijah, bo tak owy strażnik miał na imię, pomógł jej wstać i pozbierać książki. Już po wyrazach twarzy można było zauważyć, że wpadli sobie w oko. Eli zaproponował Synthii wyjście razem po pracy. Jeżycy przypadł do gustu ten pomysł. W końcu po kilku latach wzięli ślub.

Pewnego dnia planeta została niespodziewanie zaatakowana. Najeźdźcy nie darowali nikomu. Jakby tego było mało, małżeństwo spodziewało się potomstwa (8 miesiąc). Synthia znała jednak sposób, jak niepostrzeżenie opuścić planetę. Zaprowadziła Elijah do portalu, który miał ich zabrać z dala od najeźdźców i wojny. Niespodziewanie fragment sufitu spadł na męża uczonej, miażdżąc mu lewe ramię. Synthia jednak zna się na medycynie i udało jej się amputować Eli'owi rękę i zatamować krwawienie. Dalej była już tylko prosta droga do portalu.

Miesiąc po ewakuacji Synthia urodziła dwójkę bliźniaków: Ricka i Jinę. Eliah stwierdził, że bezpieczniej będzie, jeśli się rozdzielą. W końcu skąd mogli mieć pewność, że nikt za nimi nie podążał? Jeżyca zabrała córeczkę i odeszła na zachód. Żeby nie zostać odkrytą, zmieniła nazwisko na Carter. Będąc już w mieście, znalazła pracę w pobliskim szpitalu.

Minęło 15 lat. Przyszedł czas, by się "zejść". Synthia wykorzystała wypadek córki z materiałami wybuchowymi i ruszyła na biegun południowy spotkać się z Elijah. Czuła jednak paskudne wyrzuty sumienia z powodu wystawienia Jiny, którą zwykle opiekowała się w szpitalu, kiedy ta miała jakąś kontuzję...

Dalszy ciąg: Dziedzictwo Clarke'a, Brama Pustki

CharakterEdytuj

Synthia to mądra i empatyczna kobieta. Jest bardzo czuła na nieszczęście innych. Ma ambicję, by uleczyć cały wszechświat z nieszczęścia. Cóż, pomarzyć zawsze można. Chciałaby nadrobić stracony czas z Elijahem i Rickiem.

ZdolnościEdytuj

  • Inteligencja równa 285 IQ.
  • Jest uzdolnioną lekarką.

TransformacjeEdytuj

Nie posiada.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest uderzająco podobna do Elizabeth Comstok (Bioshock: Infinite).
  • Idealny głos dla Synthii ma Agata Gawrońska-Bauman.
  • Jest wysoce prawdopodobne, że cierpi na dysleksję.
  • Pełne nazwisko Synthii to Synthia Elizabeth Koss-Clarke.

AutorEdytuj

Doc The Hedhehog Sonic_4_Sonic_gif_by_The1Yoshi.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki