FANDOM

Jest to drużyna, która zajmuje się ochroną Mobiusa i świata. Początkowo walczyli z Eggmanem, ale nieco później zaczęli również walczyć z demonami. Ich zadaniem jest również szukanie artefaktów.
11937994 1621139228125012 1696602675 n

Symbol Teamu Crystal

CzłonkowieEdytuj

Na razie drużyna mna 6 członków.

  • Veronica the Hedgehog (założycielka i liderka)
  • Emily the Fox (zastępczyni liderki)
  • Jerremy the Fox (technik)
  • Edward the Bat
  • Ashley the Rabbit
  • Lily the Mouse (mózg drużyny,informatyczka, technik)

WspółpracaEdytuj

  1. Team Dark
  2. Team Sonic
  3. Team Rose
  4. Team Chaotrix
  5. Team Faith

WrogowieEdytuj

  1. Eggman
  2. Demony Hadesu
  3. Agarest the Demonic Wolf i inne demony Ognie/Zniszczenia
  4. Team Death

HistoriaEdytuj

Wszystko zaczęło się od ataku Eggmana na drugą połowę Mobiusa. Sonic i jego przyjaciele muszyli wyruszyć bronić Mobiusa. Poprosili Veronicę by popilonwała Głównego Szmaragdu Chaosu. W trakcie wykonywania powierzonego jej zadania, zaatakował Eggman. Jeżyca nie była w stanie sama go pokonać więc wezwałą wsparcie. Edward, Emily, Jerremy, Ashley i Lily przybyli pomóc jeżycy. Pokonali wszystkie roboty. Jednak został jeszcze jeden, z którym mieli problem. Gdyby Emily nie odkryła swojej mocy a Veronica jej w tym nie pomogła, mogliby tego nie przeżyć. W między czasie powstał pomysł założenia drużyny. Ostatecznie nastolatkowie pokonali robota Eggmana i ochronili Szmaragd. 

CiekawostkiEdytuj

  1. Drużyna spotyka się w każdą niedzielę o 18 w domu Veronici.
  2. Team używa sprzętu najnowszej technologii (mini słuchawki w uchu, zegarki z możliwością wyświetlenia GPSu itp), które wychodzą spod ręki Lily i Jerremy'ego.
  3. Czasem zdarza się, że Veronica i Emily muszą użyć swoich mocy. Jeżeli Veronica jest w formie Super a Emily w Earth to ich atak nazywa się "Świetliste pnącza". Jeżeli Veronica jest w formie Angel to ich atak nazywa się "Gaja".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki