FANDOM

To drużyna, która stara się chronić Mobius, Ziemię i inne planety od zagrożeń. Próbuje także udzielać pomocy i wsparcia innym.

Theme: OST Fate Stay Night - Gunyuu Shissou

Sticker,375x360.png

Logo drużyny

Członkowie Edytuj

Póki co, drużyna składa się z 7 osób:

  • Rose the Fox (Honorowa członkini, "prawa ręka" liderki i wpół-lidera)

Współpraca Edytuj

  • Team Dark (Shadow, Rouge, Omega)
  • Team Sonic (Sonic, Tails, Knuckles)
  • Team Rose (Amy, Cream, Big)
  • Team Chaotix (Espio, Vector, Charmy)
  • Silver the Hedgehog
  • Blaze the Cat
  • Babylon Rouges (Jet, Wave, Storm)

Wrogowie Edytuj

  • Dr. Eggman

Sonic Heroes Edytuj

Zuza siedząc w swoim pokoju ze swoim chao, Eri zastanawia się dlaczego to ona została wybrana przez Duchy Nomadów Wiatru. Ta myśl nie daje jej spokoju. Nagle ktoś puka do drzwi jej pokoju, Zuza idzie otworzyć. Okazuje się, że przyszli do niej Rose i Kaito. Jej chłopak i przyjaciółka przekazują przedmiot wraz z listem mówiąc, że zostali poproszeni przez pocztę o wysłanie jej listu i przedmiotu, który był zaadresowany do Zuzy. Różowa lisica otwiera przesyłkę, znajduje się w niej tajemniczy rubin w kształcie klucza wiolinowego oraz treść listu. Gdy Zuza czyta list, nasza czwórka dowiaduje się, że ten rubin został zabrany od Eggmana i że Zuza musi oddać właścielce, którą jest młoda czarodziejka imieniem Juri, która obecnie jest w swoim rodzinnym domu, Soleannie, ponieważ musi zaliczyć pewien ważny test, a bez rubina nie będzie mogła zaliczyć. Dowiadują się także, że Eggman pragnie tego rubinu, ponieważ kamień szlachetny posiada silną moc do pokonania Sonica. Niestety nieznany jest nadawca listu, podpisał się tak: "Dobry kontakt". Nadawca dopisał, że muszą iść do Angel Island, ponieważ tam jest najbliższy teleport, a trochę daleko to jest. Zuza wraz z Rose, Kaito i Eri postanawia wykonać robotę. W ten sposób formuje się "Team Faith".

Zuza jest typem "Fly", Rose "Speed", a Kaito "Power". Trudność poziomu drużyny jest średnia. Dodatkowym zadaniem drużyny jest zebrać odpowiednią ilość kamieni szlachetnych. Liderem, a raczej liderką drużyny jest Zuza.

Team BlastEdytuj

Team Blast drużyny to Elemental Force - Rose unieruchamia przeciwników za pomocą róż, a Zuza i Kaito wyrzucają ich w powietrze. Z przeciwników zyskują dodatkowy kamień szlachetny oraz podnosi poziom drużyny.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdyby chciał ktoś dołączyć lub współpracować z Team Faith, dajcie znać. (Albo jeszcze być wrogiem drużyny.)
  • Zuza, Kaito i Rose występują w "Sonic Heroes". Pozostali człownkowie (Isabell, Lizzy i Louis) dołączyli po zakończeniu misji tej trójki.
  • Zuza w "Sonic Heroes" jest typem Fly, ponieważ zdaniem autorki wiatr pozwala także na latanie.
  • Tails zbudował dla drużyny statek kosmiczny, gdyby o pomoc prosili osoby z innych planet.
  • Czasem drużyna rozwiązuje zagadki, czyli stają się detektywami (co średnio podoba się to Rose).
  • Kaito i Louis póki co są jedynymi męskimi członkami drużyny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki