FANDOM

Charakter Edytuj

Terra jest miłą, ale też koleżeńską dziewczyną. Lubi słuchać muzyki, czasami też śpiewa pod nosem. Jej NPNZ to Vani, czyli przyjaciółka, a także siostra cioteczna, którą się opiekuje. Za żadne skarby nie chce jej stracić, przez co stała się trochę zła.

Wygląd Edytuj

Terra ma szarą skórę, jak większość zwierzą t z jej gatunku. Dziewczyna ma niebieskie włosy splecione gumką. Ma długie rzęsy, a kolor jej źrenic to brąz. Nosi zieloną bluzę z długimi rękawami, żółtawe spodnie do kostek i brązowe tenisówki. Na szyi ma zaeieszone brązowe słuchawki. Jej rękawiczki mają brązowy odcień.

Zostajesz, czy odchodzisz? Edytuj

Historia

Pewnego, słonecznego dnia Terra poszła do pobliskiego szpitala. Chodziła tam codziennie, by tylko spotkać się ze swoją siostrą. Przyjaciółka była bardzo chora, a do tego dnia nawet nie wymyślili lekarstwa. Dziewczyna jak i jej przyjaciółka były zmęczone - jedna codziennymi odwiedzinami, a jedna swoim przypadkiem. Lecz tego dnia wszystko się zmieniło.

Po przyjściu na salę, gdzie była tylko Vani, nagle zaświeciło światło, a drzwi się zatrzasnęły. Dziewczyny straciły przytomność, gdy dziwny portal wessał je do siebie.

Po chwili się obudziły. Była to jedna z baz Eggmana. Odkryły, że wyglądają jak... Zwierzęta.... Z wampirzymi zębami...

Eggman, przekupił naszą Lewkę, by pracował dla niej. A zrobił to tym, że miał lek dla jej przyjaciółki. Z powodu, że to była jej jedyna bliska osoba, to, że chciała ją chronić i chciała by ona przeżyła zaczęła pracować dla Doktora.

Cytaty Edytuj

na tą chwilę ich brak

Ciekawostki Edytuj

  • Na początku miała być wampirem
  • Inspiracją do jej stworzenia była piosenka "Matryoshka"
  • Jest moją pierwszą i pierwszą na wikii lwicą morską

Więcej z Fandomu

Losowa wiki