FANDOM

Tharsisjańskie Siły Zbrojne (TSZ) - zbiorowy termin określający wszystkie korpusy wojska Tharsis.

Korpusy TSZEdytuj

  • Siły powietrzne "Nosediving Claws" - pierwsze, co zwraca uwagę w tym korpusie Pikujących Szponów to dominujący w nich gatunek, czyli Sokoły. Na ich uzbrojenie składa się: lekki karabin boltowy, 15-centymetrowy nóż z adamantu i lekkie kombinezony typu "Stealth". Ich obowiązkiem jest utrzymanie spokoju w przestworzach państwa.  
  • Piechota zmechanizowana "Steel Corps" - żołnierze służący pod sztandarem Stalowego Korpusu są mistrzami w obsłudze wszelkiego ciężkiego sprzętu od ciężkich bolterów po potężne szynowe haubice. W Stalowym Korpusie nie występuje dominujący gatunek. 
  • Marynarka kosmiczna "Shady Flotilla" - jest to jeden z najdumniejszych korpusów na Tharsis. To oni odpowiadają za ogólne bezpieczeństwo w przestrzeni Tharsisjańskiej. Wszystkie ich okręty wojenne budowane są w technologii Stealth oraz mają zainstalowane działa łukowe. Niektóre fregaty, przygotowane specjalnie do infiltracji wrogich systemów, mają zainstalowane generatory pola efektu masy. Jest to jednak bardzo kosztowne przedsięwzięcie, więc tego typu okręty występują bardzo rzadko. 
  • Wywiad "The Watchers" - korpus liczący najmniejszą liczbę członków. Obserwatorzy to najbardziej elitarna grupa złożona z cybernetycznie wspomaganych superżołnierzy. Podlegają wyłącznie Lordowi Generałowi. Ich uzbrojenie stanowi : ciężki plazmowy karabin snajperski, adamantowe Wakizashi oraz kombinezon taktyczny z funkcją kamuflażu. W skład Obserwatorów wchodzą w większości ptaki o czarnym upierzeniu, między innymi Kruki. Ze względu na cybernetykę wszczepioną głównie w okolicach narządów zmysłów, żeby nie wzbudzać odrazy wśród cywili i innych korpusów, zakładają specjalne maski. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki