FANDOM

Vein
Vein
Gatunek Jeż
Wiek 20 lat
Wzrost 115 cm
Rodzina Nieznana
Przyjaciele Reina the Dall Sheep, Aaron the Wolf, Chance the Lynx
Wrogowie ?
Kolor futra/sierści Brązowy
Kolor oczu Czerwone
Broń i styl walki Siekiery, pistolety, kosa
Zdolności Zwinność, szybkość, celność, walka wręcz, bezszelestne poruszanie się, gra na wszystkich instrumentach muzycznych, śpiewanie, taniec, chodzenie po ścianach, wysokie skoki, przeżycie upadku z dużej wysokości
Vein Raymond Baskerville the Hedgehog - 20-letni zabójca, który również jest bardzo uzdolniony muzycznie i wokalnie.

Theme: Deadman Wonderland - One Reason (Cel w życiu)

Mirai Nikki - Dead END (PL)

Wygląd Edytuj

Vein jest bardzo wysokim, bardzo umięśnionym brązowym jeżem. Ma czerwone oczy, opaloną skórę, kolce, które zasłaniają jego lewe oko i czarne końcówki uszu i kolców.

Strój Edytuj

Dzienny strój Veina składa się z czarnej kurtki, jeansów z czarnym paskiem ze złotą klamra i czarnych butów do połowy łydek.

Historia Edytuj

Charakter Edytuj

Vein to najczęściej złośliwy i wredny typ, z którym większość boi się zadrzeć. Chłopak jest bardzo mściwy. Na pozór spokojny jeż, który ma dobrze poukładane w głowie. W rzeczywistości dość łatwo można go zdenerwować, a prawie nikt nie uszedł potem z życiem. Vein jest ironiczny i często rzuca sarkazmami. Uwielbia denerwować innych. Jest wulgarny i chamski. Jest strasznie uparty i zawzięty. Nic sobie nie robi z tego, gdy dzieje mu się krzywda. ,,Bez ryzyka nie ma zabawy", to jego życiowe motto. Najczęstszą "zabawą" Veina jest zakradanie się w nocy na czyjąś posesję i zakłócanie życia ich właścicielom. Zawsze wraca z jakąś raną. Jest bardzo energiczny i pewny siebie.

Relacje Edytuj

Vein nigdy nie poznał swoich rodziców, od urodzenia mieszkał w sierocińcu. Od zawsze był popularny i nie miał problemów z nawiązywaniem przyjaźni. Chłopak ma ogromne powodzenie u dziewczyn. Praktycznie każda dziewczyna, która go zobaczy zakochuje się w nim, przez co rośnie grono jego fanek. Obecnie osobą, do której ma największe zaufanie jest Reina. Vein uwielbia spędzać z nią czas, szczególnie podróżować z nią. Bywa dla niej złośliwy, ale nie chce jej urazić. Jest jego jak dotąd najlepszą przyjaciółką i nie chce tego zmieniać. Często zachowuje się wobec niej romantycznie i podrywa ją, nawet zaczął pisać piosenkę specjalnie dla niej.

Dubbing Edytuj

PL: ??

ANG: Kiyomasa Senji z Deadman Wonderland (Patrick Seitz)

JPN: Kiyomasa Senji z Deadman Wonderland (Masayuki Katou)

Cytaty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest moim drugim zabójcą.
  • Waży 42,5 kg.
  • Nie wykluczone, że jest wampirem. Wiadomo tylko, że jego mama była wampirzycą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki