FANDOM

Veronica the Hedgehog - 15-letnia jeżyca pochodząca z arystokratycznej rodziny.

Theme: Alex C. feat. Yasmin K. - Angel of Darkness

Team: Team Crystal

Veronica
Veronica the Hedgehog-0.jpg
Ja jako postać z Sonica
Gatunek Jeż
Wiek 15 lat
Rodzina Nic nie wiadomo
Przyjaciele Emily the Fox (BFF), Edward the Bat (dobry przyjaciel, obiekt westchnień), Jerremy the Fox (dobry przyjaciel), Lily the Mouse (dobra przyjaciółka), Ashley the Rabbit (gdy jej nie wkurza), Mason the Bat (gdy jej nie wkurza), Ada the Hedgehog, Władca Marionetek, Zuza the Fox, Kaito the Hedgehog, Tris the Wolf (później), Team Power, Raven the Death, Nico di Angelo, Susan the Deer, Sonic, Amy, Shadow, Rouge, Knuckles, Cream i Tails
Wrogowie Dr. Eggman, Amanda the Cat (rywalka), Tamara the Lemur, Tris the Wolf (początkowo), Maddison the Wolf, Team Death, Agarest the Demonic Wolf, demony, wszyscy co zagrażają Mobiusowi, Królestwu Upadłych Aniołów i całęmu światu
Kolor futra/sierści Szary
Kolor oczu Różowe
Broń Różnego rodzaju sztylety i noże, Anielska Broń
Styl walki Keysi, Kung Fu, Karate i Aikido
Umiejętności Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności akrobatyczne; znajomość sztuk walki; znajomość Łaciny i Greki oraz języka Anielskiego; umiejętność zmieniania swojej formy w Super, Dark lub Angel; kontrola Anielskich Kryształów; perfekcyjna znajomość protokołu

WyglądEdytuj

Veronica jest jeżycą o jasnoszarej sierści. Jej kolce są czarne. skóra wewnątrz uszu i na pyszczku jest biała. Źrenice jej oczu są różowe a powieki pomalowane zazwyczaj na czarno. Przez wzgląd na swoje arystokratyczne pochodzenie w swoim ubiorze zawsze stosuje kolor czerwony, który symbolizuje jej ród.

Strój codzienny Edytuj

Veronica na codzień chodzi w rozpuszczonych włosach. Ma na sobie króciutki, czarny top i narzutkę w kolorze ciemnej czerwieni. Do tego ubiera spódniczkę nieco jaśniejszą od narzutki i czarne trampki. Na szyi widać czarną kolię z ćwiekami a na dłoniach białe rękawiczki. Powieki ma pomalowane na czarno. 

Strój na imprezęEdytuj

Party Veronica.jpg

W tym stroju Veronica ma czarno-granatową bluzkę na ramionczkach i krótkie, ciemnoczerwone spodenki. Jej buty są w tym samym kolorze, a podkolanówi są czarne. Na szyi można zauważyć jej kolię. Na rękach ma czarne rękawki. Jej włosy są rozpuszczone i pofalowane. Powieki tak jak w poprzednim stroju są pomalowane na czarno.

Strój arystokratkiEdytuj

Aristocratic Veronica.jpg
Tutaj Veronica ubrana jest w czarną suknię do kostek z czarną kokardą na klatce piersiowej. Ma czerwone buty. Jej czarne włosy są związane w warkocza. Powieki są pomalowane na czerwono tak jak usta.

HistoriaEdytuj

Veronica urodziła się w Mieście Mrocznego Anioła natomiast wychowywała się w Mieście Czarnego Ognia, które mieszczą się w Królestwie Upadłych Aniołów w arystokratycznej rodzinie. Jest jedyną osobą, która potrafi kontrolować Anielskie Kryształy i za ich pomocą zmieniać się w Anioła. Z tego powodu jej rodzice postanowili wydać ją za mąż za ówczesnego księcia Królestwa, gdyż w ten sposób jest możliwość że, ich dzieci również będą posiadać tą moc. Ale Veronica nie chciała jeszcze wychodzić za mąż a tym bardziej za kogoś kogo nie kochała tylko nienawidziła. Przez to uciekła z domu i Królestwa. Wiedziała że wszyscy będą jej szukać, dlatego postanowiła, że zamieszka na Mobiusie i nikomu nie zdradzi swojego nazwiska. Udało jej się znaleźć dom na uboczu. Przez pierwsze dni obserwowała wszystkich Mobian, dopóki nie spotkała Emily i jej brata Jerremy'ego. To Emily ją wprowadziła w społeczność Mobiusa i pomagała w zaaklimatyzowaniu się.

Cała historia opisywana jest w Dzienniku Veronici the Hedgehog, Dziennik Veronici the Hedgehog 2: "Przeznaczenie"

CharakterEdytuj

Veronica nie należy do osób ufnych. Żeby się chociaż z nią zakolegować trzeba wiele zrobić, ale jeszcze trudniej zdobyć jej zaufanie. Tylko Emily udało się to w pełni zyskać. Jeżyca jest bardzo tajemnicza. Stara się opanować emocje, ale bardzo łatwo się denerwuje (chociaż zauważyć to można dopiero gdy jest już naprawdę zła). Nie lubi opowiadać o sobie. Nawet Emily, której najbardziej ufa, nie powiedziała wszystkiego. Przyżekła sobie na wszystkie 13 Anielskie Kryształy, że nigdy się nie zakocha. Jednak złamała tą przysięgę, zakochując się w bracie Masonie a swoim dobrym przyjacielu; Edwardzie, który jest do niej podobny z charakteru. Umie zachować zimną krew, nawet w najgorszej sytuacji. Jest bardzo uparta. Trudno ją do czegoś zmusić czy przekonać. Nie lubi kłamać ani kłamst, jednak gdy trzeba, świetnie kłamie i oszukuje. Uwielbia samotność, ale nie ma nic przeciwko spędzania czasu z gronem najbliższych przyjaciół.

Zainteresowania i umiejętnośćiEdytuj

Veronica od zawsze interesowała się tym wszystkim, czym arystokratka nie powinna. Rozpoczynając od sztuk walki, techniki rzucania nożami i sztyletami, walki nimi a kończąc na umiejętnościach akrobatycznych. Mimo to, nie zaniedbywała swoich obowiązkowych zajęć. Doskonale zna łacinę, grekę i język aniołów. Perfekcyjnie opanowała znajomość protokołu . Ale również, jako jedyna potrafiąca zmieniać swoją formę w Anioła, idealnie opanowała kontrolę nad Kryształami Aniołów, swoją mocą i Anielską Bronią. Po ucieczce na Mobiusa odkryła, że potrafi również zmieniać się w formę Super za pomocą 7 Szmaragdów Chaosu jak i w formę Dark. Veronica uwielbia pisać. Prowadzi własny dziennik. Jest misrzynią kłamstwa i oszustw.

Super VeronicaEdytuj

Super Veronica.jpg
Veronica w formie Super ma czerwone oczy i powieki pomalowane na żółto. Jej skóra, sierść i kolce są żółte. Ma sukienkę podobną do Amy, tyle że różnią się kolorem. Veronica ma żółtą. Jej buty są również tego koloru. Na szyi widać jej kolię, która się nie zmienia. Do tej transformacji, jeżyca potrzebuje 7 Szmaragdów Chaosu. W tej postaci potrafi latać, jest o wiele szybsza niż w normalnej i jako jedyna, potrafi wykorzystać swoją energię do tworzenia tarczy czy kul, którymi może rzucać w przeciwników. Umie też posługiwać się Kontrolą Chaosu, Włócznią Chaosu i Spin Dashem. W tej postaci dorównują jej tylko osoby w formie Super.

Dark Veronica.jpg

Dark VeronicaEdytuj

W tej formie Veronica ma czarne futro, skórę, kolce i oczy. Powieki pomalowane są na czerwono. Po jej prawej stronie, grzywka zasłania lekko oko. Ma na sobie krótką, czarną kórtkę z długimi rękawami i krótkie, czarne spodenki. Na szyi ma swoją kolię. Jej buty sięgają do kolan i są czarne. Do tej transformacji dziewczyna potrzebuje nagromadzić wiele negatywnej energi, najlepiej ze Szmaragdów Chaosu. Jednak może się w nią również przemienić gdy straci nad sobą kontrolę, czyli opanuje ją wielka furia lub rozpacz. W tej formie jest ona szybsza, ale nie tak jak w formie Super. Jednak jest silniejsza (chodzi o siłę fizyczną) niż w którejkolwiek transformacji. Umie wykorzystać swoją energię tworząc barierę ochronną czy tworząc macki, które unieruchomiają przeciwnika. Do ataku używa czarnych błyskawic. Często po złapaniu przeciwnika w macki, przeprowadza przez nie błyskawicę, które zadają ból lub paraliżują, w zależności od kaprysu Veronici. Jako Dark, Veronica atakuje wszystkich, po za innymi osobami w tej samej formie i Edwardem.

Angel VeronicaEdytuj

Angel Veronica.jpg
Jako Anioł, Veronica ma całe futro, kolce, skórę i oczy białe. Jej włosy są rozwiane. Powieki pomalowane na niebiesko. Na szyi widnieje kolia w tym samym kolorze co w innych formach i strojach. Jest ubrana w lodowo błękitną bluzke i trochę ciemniejszą spódnice. Jej buty są tego samego koloru co bluzka, tylko że z białym paskiem. Z pleców Veronici wyrastają lodowo błękitno-białe skrzydła anioła. Dzięki nim umie latać. Jej moc w tej formie jest najpotężniejsza. Do tej transformacji są potrzebne wszystkie 13 Anielskie Kryształy. Czasem (ale jest to ekstremalnie trudne) Veronica potrafi osiągnąć stan maksymalnego skupienia i przemienić się w formę Angel. Bywa że przemiana występuje mimo woli jeżycy, tylko dlatego że w danym miejscu jest duże skupisko Anielskiej mocy. W tej formie dziewczyna poza lataniem z jeszcze większą łatwością kontroluje Kryształy. Potrafi również czytać innym w myślach, wyczuwać ich emocje, oraz przenosić rzeczy siłą swojej woli. Umie też wytwarzać różnego rodzaju bariery ochronne, rzucać różymi pociskami stworzonyi z jej Anielskiej energii a jej Anielska broń, osiąga pełną mocy. Na dodatek umie rozświetlić największy mrok i przywołać dusze z zaświatów by z nimi porozmawiać lub by pomogły jej w walce. Jako Anioł, Veronica pozbawiona jest złości. Najczęściej posługuje się Anielską Laską. Jej forma ma też inną odmianę. Jest to jej niepełna transformacja. Jeżyca jest wtedy cała biała, jakby stworzyna z światła. Widać kontury formy Angel. Jej moc jest słabsza niż w pełnej wersji. Do nie Veronica potrzebuje minimum 3 Kryształów lub mentalnie wyczywać moc wszystkich.

RelacjeEdytuj

Emily the FoxEdytuj

Emily to jej najlepsza przyjaciółka. Wpadły na siebie całkiem przypadkiem i od tamtego momentu bardzo się polubiły. Veronica gdy potrzebuje pocieszenia czy wsparcia zawsze zwraca się do Emily. Tylko jej pozwala zwracać się do siebe zdrobnieniem, który sama Emily nadała Veronice. Lisica jest bardzo tolerancyjna i cierpliwa. Dzięki temu o wiele łatwiej jest jej zaakceptować to, że jeżyca nie mówi całej prawdy, lub jest oziębła czy oschła. Obie mają tylko podobny gust jeżeli chodzi o muzykę. Tak to nic ich już nie łączy, poza wspólnymi sekretami. Dzięki opiekuńczości Emily, Veronica szybko zaaklimatyzowała się w nowym towarzystwie, otoczeniu i szkole. Lisica pomimo nieufności jeżycy szybko zdobyła jej zaufanie.

Edward the BatEdytuj

Jest drugą, zaraz po Emily, osobą której Veronica najbardziej ufa. Bardzo wiele ich łączy. Oboje wolą samotność, nie ufają zabardzo innym. Edward jest tajemniczy, co przyciąga do niego Veronicę, która jako jedyna wie, jaki chłopak jest naprawdę. Lubią te same filmy, słuchają tej samej muzyki. Edward na początku znajomości z Veronicą, nie chciał się z nią zaprzyjaźnić, jednak wspólne zaiteresowania i cechy spowodowały iż stali się bardzo dobrymi przyjaciółmi a z czasem, poczuli coś więcej.

Jerremy the FoxEdytuj

Młodszy o rok brat Emily jest tąką osobą, którą Veronica najchętniejby rozgryzła. Strasznie nieśmiały, nie lubiący przemocy chłopak. Ale jest bardzo lojalnym i oddanym przyjacielem. Bywa strasznie łatwowierny. Gdy Veronica potrzebowała się na kimś wyładować, krzycząc, Jerremy zawsze pozwalał jej by zrobiła to na nim.

Mason the BatEdytuj

Jest to starszy o parę sekund brat Edwarda. Bardzo lubiany w szkole. Mason jest bardzo pewny siebie, czasem arogancki, ale i porywczy. Jest przyzwyczajony do tego iż wszyscy w szkole starają się o jego względy. Toteż zaintrygowała go Veronica, która jako jedyna znana mu dziewczyna, nie poświęcała mu zbyt dużej uwagi. Swoimi zalotami, często denerwuje dziewczynę, która woli jego brata. Nietoperz nie rozumie, co jeżyca widzi w Edwardzie. Mimo to jest całkiem dobrym kolegą. Zawsze zaprasza Veronicę na swoje imprezy, ale ona raczej na nie nie przychodzi. Jest przyzwyczajony, że dostaje wszystko co chce, dlatego "zaatakował"Veronicę na ich pierwszym spotkaniu, gdy ta nie chciała z nim być.

Lily the MouseEdytuj

Lily to klasowa kujonka, która cały czas trzyma się ze swoją najlepszą przyjaciółka, Ashley. Obie bardzo podziwiają Veronicę, ale Lily jest zbyt nieśmiała by jej o tym powiedzieć. Jest bardzo uczynna i pomocna. Gdy Veronica potrzebuje pomocy w pracy domowej, zawsze jest skora by jej pomóc. Często daje korepetycje innym, wliczając w to Veronicę. Jest małomówna, dlatego jeżyca bardzo lubi jej towarzystwo. Lily jest strasznie wierna ale i tchórzliwa. Tak jak Jacob, myszka nie lubi przemocy.

Ashley the RabbitEdytuj

Ashley jest bardzo wygadaną i śmiałą osobą. Nie potrafi zamknąć buzi na kłódkę. Przyjaźni się z Lily. Obie bardzo podziwiają Veronicę. Ashley na każdym kroku mówi to jeżycy lub w jakiś sposób jej to okazuje (np. kopiując jej styl). To bardzo denerwuje Veronicę. Jednak gdy ktoś skrzywdzi króliczkę, jeżyca zawsze odnajduje tą osobę i się mści. Gdy Ashley popada w tarapaty (co jest bardzo częste gdyż jest nadzwykle ciekawska) dziewczyna zawsze przychodzi jej z pomocą.

Dr. EggmanEdytuj

Eggman od samego początku był skreślony z listy przyjaciół Veronici. Pare dni po jej przyjeździe na Mobius, wdał się w bójkę niedaleko jej domu a jeden z jego robotów rozwalił dach jej domu. Dziewczyna dołączyła do bohaterów, któży z nim walczyli i razem go pokonali. Eggman przez to strasznie znienawidził jeżycę, ale również zainteresował się nią. Próbował ją przekonać, by ta do niego dołączyła, lecz Veronica za każdym razem odmawiała.

Amanda the CatEdytuj

Amanda i Veronica praktycznie znienawidziły się od pierwszego wejrzenia. Kocica jest strasznie zazdrosna o Masona, który woli jeżycę od niej. Dziewczyny są rywalkami.

Tamara the LemurEdytuj

Najlepsza przyjaciółka Amandy. Nie lubi Veronici i nienawidzi Emily. Lemurzyca jest rywalką najlepszej przyjaciółki jeżycy.

Co lubiEdytuj

  • Veronica lubi słuchać muzyki ze swoją przyjaciółką i Edwardem.
  • Lubi wygrywać z Eggmanem.
  • Swoich przyjaciół.
  • Sonica i jego przyjaciół.
  • Pisać.
  • Prowadzić dziennik.
  • Ćwiczyć sztuki walki i posługiwanie się swoimi brońmi.
  • Rozwijać swoją moc.
  • Być na uboczu.
  • Ciemne kolory a najbardziej czarny.
  • Rozmawiać z Marcelim.
  • Spokój.
  • Filmy przygodowe, komedie i horrory.

Czego nie lubiEdytuj

  • Gdy ktoś ją do czegoś zmusza.
  • Swojej rywalki Amandy i jej przyjaciółki Tamary.
  • Dr. Eggmana.
  • Gdy ktoś ją próbuje przeciągnąć na złą stronę.
  • Gdy ktoś chce ją wykorzystać.
  • Kłamstw i oszustw.
  • Ashley i Masona (gdy ją denerwują).
  • Gdy ktoś próbuje zdobyć lub wykorzstać Kryształy Aniołów.
  • Swojego narzeczonego.
  • Bycia w centrum uwagi.
  • Tracić nad sobą kontrolę.
  • Przemieniać się wbrew własnej woli.
  • Melodramatów, oper mydlanych i łzawych filmów

DubbingEdytuj

Polski: Isabela Bukowska (Raven z Młodych Tytanów)

Angielski: Tara Strong (również Raven z Młodych Tytanów)

PrzezwiskaEdytuj

  • Vera - Emily the Fox
  • Ver - Emily the Fox
  • Mała - Mason the Bat
  • Demonica - Dr. Eggman (czego później pożałował)
  • Mała, wredna dziewczynka - Dr Eggman
  • Maleńka - Mason the Bat

CiekawostkiEdytuj

  1. Veronica to moja pierwsza postać.
  2. Jest moim odwzorowaniem charakteru.
  3. Obchodzi urodziny tego samego dnia co ja, czyli 22 września.
  4. Uwielbia słuchać popu, rocka, metalu i czesem rapu.
  5. Ma talent pisarski (jako dziecko chciała zostać pisarką).
  6. Nie ma rodzeństwa.
  7. Nie lubi rozmawiać o uczuciach.
  8. Wszyscy na całym świecie ją szukają, dlatego udała się na Mobius bo najdalej leży od Królestwa Upadłych Aniołów.
  9. Urodziła się w stolicy.
  10. Kiedyś jej ród był jednym z najpotężniejszych, było w nim najwięcej Aniołów, ale przez ich wyginięcie zmalał na znaczeniu, dopiero po odkryciu mocy Veronici, znowu zaczął wiele znaczyć.
  11. Nikt inny poza nią nie może używać Anielskiej Broni i Kryształów Anioła.
  12. Po ucieczce z domu ukryła wszystkie kryształy a główny (lodowobłękitny) zabrała ze sobą.
  13. Nikt nie wie (nawet sama Veronica) jak kiedyś udało jej się przeteleportować do Podziemia.

GaleriaEdytuj

  • Veronica w pidżamie
  • Veronica w Porze na przygodę
  • Mundurek
  • Żywiołowa Gra "Ostatni Anioł"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki