FANDOM

Charakter Edytuj

Viona ma osobowość bardzo zbliżoną do "tsundere", ale jest introwertykiem, a także aseksualistą. Jest mocna psychicznie oraz dobra w teorii, ale średnia fizycznie i okropna w praktyce. Jest optymistą, ale czasem lubi się pogrążyć w melancholii.

Wygląd Edytuj

Viona ma ciemno szarą sukienkę z długimi i luźnymi rękawami i białym kołnierzem. Ma biały "fartuszek" z ciemnymi guzikami przeplecioną ciemnym paskiem z czerwoną kokardą. Posiada czerwone, wiązane buty za kostkę i szaro-białe skarpetki podciągnięte pod kolana. Jest szara, tylko końcówki uszu i ogona są czerwone. Jej oczy są jaskrawo żółte, a grzywka opada na oko. Na kiju od broni ma czerwoną kokardę.

Historia Edytuj

Viona urodziła się na Mobiusie, w bogatej rodzinie, ale w wieku 3 lat jej rodzice zginęli w wypadku. Została przydzielona do swojej o 16 lat starszej kuzynki, Lei. Tam dorastała i dożyła 16 lat, po których odeszła. W pewien zimowy wieczór rozpętała się duża burza, a nie mając dachu nad głową lisica, poprosiła o schronienie w starym, ogromnym domu. Domem zarządzali dwie rude pandy - Seko oraz jego młodsza siostra, Mogadisu. Została ciepło przyjęta.

Relacje Edytuj

Nie lubi poznawać nowych ludzi, a wiele osób nie chce też zawierać znajomości z nią, przez jej wybuchowy charakter.

Galeria Edytuj

(wszystkie rysunki (poza trzecim w pierwszym rzędzie) zostały wykonane przeze mnie.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki