FANDOM

Zjednoczona Flota Fenrisjańska (ZFF) - prawdziwi mistrzowie wojny pochodzący z planety Fenris.

Tactician badge.jpg

Theme: Deus Ex Soundtrack - Main Theme

OpisEdytuj

Jeśli jest jakiś sposób okrycia się prawdziwym honorem na Fenrisie, to jest to wstąpienie do Zjednoczonej Floty. Każda kobieta i każdy mężczyzna będący w stanie nosić broń, może do niej dołączyć. Podstawową jednostką Zjednoczonej Floty jest Wataha licząca sobie około pięciu statków kosmicznych przewożących setki żołnierzy. 

StopnieEdytuj

Wojsko morskie i kosmiczneEdytuj

  • Kadet
  • Chorąży
  • Podporucznik
  • Porucznik
  • Komandor Porucznik
  • Komandor
  • Komodor
  • Kontradmirał
  • Wiceadmirał
  • Admirał

​Wojsko lądoweEdytuj

  • Szeregowy
  • Kapral
  • Sierżant
  • Podchorąży
  • Chorąży
  • Podporucznik
  • Porucznik
  • Adiutant
  • Kwatermistrz
  • Kapitan
  • Major
  • Podpułkownik
  • Pułkownik
  • Generał

​Na niektórych planetach, na których stacjonuje dana Wataha, np. Debris, występują również jednostki kawaleryjskie ujeżdżające zwierzęta do tego zdolne. Żołnierze ci służą za jednostki rozpoznania.

Znane WatahyEdytuj

  • Strzelcy Śnieżni - Wataha, w której znaleźli się jedni z najlepszych strzelców wyborowych we Flocie. Ich strój stanowi ciemnoszary dwuczęściowy mundur, czarne buty do kolan i rękawice, kapelusz ze średniej szerokości rondem oraz peleryna do pasa w zimowych kolorach maskujących. Uzbrojenie jest typowe dla snajperów na poziomie co najmniej mistrzowskim: wielkokalibrowy karabin (czasem zastępuje go kusza), wyciszony rewolwer i nóż myśliwski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki